LAitan nyt vasta tuon kuvan viimesestä helmiremmilähetyksestä.Oli sen verran kiireinen perjantai ettei joutanut koneelle.Aivan ihana lähetys taas ja kiitos parilleni Annehelenalle:D!

1240718933_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Torstaina puoli viiden aikaan soitin heinikkaan että voisko lähettää mulle uuden leimasin tyynyn ja nämät-niin perjantaina nämät olivat mulla ja osa pääsi oulun blogitapaamiseen:D!Oli niinku nopeaa toimintaa!Wau!JA tuota kumia jo testasin ja on hyvä!Mulla on jääny tuo tarrakone tuonne ylähyllylle ihan sen takia ku se on jättänyt niitä liimoja näkyviin(lähinnä pojat on liimannu jotain kuvia sillä) mutta nyt: pikkusen pyyhkäsee niin lähtee kaikki!Nyt voi taas rueta noita kirjaimiakin leikkaan ja laitteleen skräppeihin aivan uudella lailla.Mä en oo aikaisemmin vaan honannu että tällaisiakin on olemassa(Ja älkää tavallisella pyyhekumilla yrittäkö ,se ei toimi heh, kokemusta on)Tää on vähä erillaista kummiski vaikka pyyhekumilta näyttääkin

1240718919_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

'Ja nämät ostin Mihannasta oulun blogitapaamisessa:(ääriviivatarroja,paperia,pysselpassionin leimasimen(tykkään näistä aivan sataa)ja tuon murheen kryynin: tape writerin!Oon nyt sen verran testaillu sitä että voin sanoa:En suosittele.Kohta yks rulla menny ja yks ainoa sana onnitunut.Se ei jaksa tuota rullaa viijä eteenpäin,toimii ilman nauhaa mutta kun laitat nauhan niin napsahtaa vaan tai sillon tällön vie eteenpäin nauhaa:/!Hajotin sen jo osiin ja kokosin  uudestaan -ei auta kun ei toimi niin ei toimi!Että se siitä!

1240718902_img-d41d8cd98f00b204e9800998e