Jokin aika sitten Satu H:n sivuilla oli isoäidin neliöistä juttua ja kokeilin sitten et osaisinki tehä niitä ja joitain neliöitä niistä tulikin.Löysin sitte nämät sivut vielä,tästä oli apua Olen sitten pikkuhiljaa yhen kaks lappua virkannut ja eilen sain sitten koottua ne ja syntyi tällainen689484.jpg

Aika synkkähän tosta tuli.Olen ylpeä itsestäni, sain jotain käsitöitä valmiiksi!Olen kyllä hanakka alottaan ,mutta sitte ne jää jonnekki kaapin nurkkaan.No alunperin siitä piti tulla semmonen kiikkutuolin päällys anoppilaan ja tiedän et sinne olis nämä värit käyny plus sitten vihreä ja sininen mutta se on mulle liian kovatöinen en jaksa oottaa kunnes ne kaikki lappuset ovat valmiit...ja olihan tuossa työmaa päätellä kaikki langat.

Eilen tosiaan lapset nukku viiteen!!!!!!!ei ihme ku yöllä piti valvoa ja oksentaa..no nuorimmainen oli huvittava ku se heräs niin heti sano äiti,mulla on nälkä.No annoin sille juomista ja kohta se tuli ulos.no se halus sitte lisää sanoin en voi antaa sulle ku sä oksennat heti pois ne.No se haki ite limukkaa ja höpötti kaikenmaailman asioita että lähtee kylvään isän kaa jne.no välissä se pulautti ne ulos ja jatko juttua ja juomista  niinku ei olis mitään tapahtunut.Aivan uskomatonta!

.Sitte se sano mulla on nälkä ja ruikutti niin kauan että annoin vähän maksalaatikkoa no kä'vi sit kohta samallalailla ja sit se taas äiti mulla on nälkä.No taas sanoin et et sä voi syödä nyt mitään jne..Ja se  kuunteli kun selitin että miksi se ei saa syödä no vähä aikaa oli hiljaista ja se kyseli taas..no en antanu ruokaa...Se tuli kohta ite lihapullan kaa keittiöstä ..oli ite ottanut jälleen jääkaapista. niin ja välillä se oli ottanut mustikkasoppaa kun keskimmäinen oli jättänyt pöydälle ja se käveli eteenpäin ja oksensi aina välillä oli mukava tulla luutun kaa perässä ku on niin vikkelä poika.no sit se vielä haki jostain marie keksin ja se pysy sisällä ja eli sitten sillä eilisen illan.Me nukuttiin sitte kymmeneen tänään!

Ja poika aamulla joi ja meni kylvään(kyytiin siis)