kylläpäs aika onkin vierähtänyt nopeaa viime päivityksestä.Eka oli rehuntekokiireet ja sitten jotain ja nyt olen elämäni pisimpään ollut ja olen edelleen kuumeessa!viides päivä siis menossa en siis koskaan ole näin kauan ollut kuumeessa eikä mitään muuta.aika näyttää miten kauan tää kuume vielä jatkuu....Uusia askartelujuttuja on tullu tilattua joskus aikaa sitten mutta käyttämättömänä ne vielä on pöydällä.Ehkä sitten joskus.Oon tosi harvoin sairas ja aina pääsen vähemmällä paitsi nyt.

Keskiviikkona  sattui yks hyvä juttu jota en sillon ees tajunnu enneku vasta myöhemmin.Pojat toi pikku neidin(1,2v) tissille niin se rupes ekaks puhalteleen vaan:DDD!Ja vielä ihmettelin että mikä sulla on eikö kelpaakkaan vaikka siinä oli kitissy maitoannosta jonku aikaa.:DDDDD!Olinkohan mä vähän tulinen?

Mutta ei nyt enempää.painun nukkuun!

Mun on pakko parantua huomenna on mummun hautajaiset!