Esittelempä muutaman joululahjan vähän myöhässä kun kamera unohtu mummulaan jouluaattona ja eilen vasta sain haettua sen

.2187541.jpg2187542.jpg

Ehdottomasti kuuluu mieluisimpiin lahjoihin!!!Olen aina haaveillut että mulla olisi omat työkalut.Viime jouluna taisin saaha akkuporakoneen mutta se ei enää pelitä ja miksi-- suostuin lainaan sitä navettaremonttiin niin tais mennä siellä rikki!vielä kun sellaisen sais ja ikioman niin mulla sitte oliskin kaikki!Isäntä eilen lainas yhen kuusiokoloavaimen ja lupas hulluna rahaa jos ei palauta heti kun on tarvinnut!Heh paljon on tulossa rahaa!!!!! tuossa mun laskujen mukaan on vain 24 kpl ja pitäs olla 25!!!!!

Ylempi laatikko oli heti käytössä kun sain sen kun ruuvasin kaksi palovaroitinta kattoon.Kyllä nautin joka hetkestä, ei menny energiaa työkalujen etsintään.Ja miksiköhän pukki toi nuot alemmat avaimet no vähän aikaa sitte olisin tarvinnut just kuusiokoloavaimia ,kun olisin halunnu säätää pinnasängyn pohjan alemmas ja ei koko talossa oikean kokoista avainta vaikka kissojen ja koirien kans ehittiin.Talo raiku kun taas sanoin muutaman sanasen- että mun työkalulaatikolla taas joku käyny!!

Taidampa sittenkin lähteä alennusmyynteihin kun tuota rahaa on tulossa!!!!!joten heippa!