kattokaa siis aivan upea pikku pussukka josta löytyi ihania pitsejä ja aivan huippu korttikin!Kiitos,kiitos,kiitos!2023683.jpgsiis tämä tuli kiitokseksi pappi puikoissa blogin pitäjältä lähettämistäni jutuista say6 ajan.!Siis aivan upea tuo ristipistojuttu..mä en voi ymmärtää miten joku osaa noin hienoja.Mulla on tähän asti menny aina hermot jos olen ristipistotöitä yrittäny tehä ja mikään ei ole tullut valmiiksi:/!Ei siis ole mun juttu mutta ihailen sitäkin enemmän muiden tekemiä töitä!!!Ja tuo kortti...niin söötti!

LAitan tähän siitä kaulakorusta kuvan jonka lähetin say6:sen päätteeksi parilleni(halusin antaa jotain itetehtyä ja mieluista mitä minä teen):ei mikään yllätys minkalainen malli ku on kymmenen samalla mallilla muuta tehtyä mutta olipa hyvä syy tehä taas tällä mallilla ku tykkään niin tehä tätä korua:D!Tämä siis mustavalkoinen.ja lukko systeemi tehty päällystämällä yks isompi helmi pienemmillä helmillä.

2023691.jpg

Niin ja multa tilattiin kihlajaiskortti joten tähän heti käytin saamaani pitsiä,kaks tulee yhtä nopiaa ku yks:D!

2023694.jpg2023700.jpg

Sniff, nyt loppu leimakuvavaihdosta saadut sarah kay-leimakuvat:/!väritys pro markereilla

niin ja oli taas hyvä syy aamulla neljältä nousta tekemään tämän päivän nimipäiväsankarille korua tällainen tuli(Kylläkin oli alotettu pari kuukautta sitten...)

2023715.jpg

hehee oliko tuo ees yllätys.Sanoinko jo että tykkään niin tehä tätä korumallia:DDDDDD!

En tiijä miten se ei nukuttanu ,varmaan kun en vaihteeksi nähny mitään unia.

Muuten toissa yönä olin kimi räikkösellä varakuskina kisoissa,piti lähteä kolmannesta ruudusta se oli ajanu aikaajot ja mun piti ajaa finaali.Ja ihmettelin mikshän mut on valittu ajamaan kun olin niin hidas mikroautoillakin ajamaan.Puin räikkösen puvunki päälle ja meni muutako laitto vaan:o!(Kun olen vähän isompi kerta...)Kun puku oli päällä siinä ei lukenukkaa enää kimin nimeä vaan joku aivan muu ja taas ihmettelin siinä että mikshän tuossa ei ole mun nimeä vaan jonku muun ja vielä miehen nimi jne.Sitte loppujen lopuksi en ajanukkaa kun myöhästyin startista(koska mieheni sanoi tuon 'pukuseremonian'jälkeen että kyllä me keretään kotona käydä ennen finaalia) ja jotain muutaki hässäkkää siinä oli kun heräsin.

ja sitä edellinen oli kans hurja yö.Täällä oli maanjäristys tunsin ihan selvästi kun maa liikkui,.aamulla kyselinkin isännältä että onkohan ollut oikeesti maanjäristys oli niin toden tuntunen uni.Niin jossainpäin oli pandoja otettu suojaan maanjäristykseltä joten maanjäristys oli ollut mutta aika kaukana!